پولادي:‌ دوست دارم به داربي برسم

 
مهرداد پولادي در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، درباره آخرين وضعيت مصدوميت خود اظهار کرد: خوشبختانه شرايط پايم خوب است. پزشکان هم از روند بهبود مصدوميت رضايت دارند و ان‌شاءالله مي‌توانم در همين هفته‌ آتل پايم را باز و کار با وزنه را شروع کنم. بعد از اين که کار با وزنه را شروع کردم، تمرين‌هاي اختصاصي را کنار تيم آغاز مي‌کنم و بستگي به نظر پزشکان تيم دارد که چه زماني به تمرين‌هاي گروهي وارد شوم.

پولادي در پاسخ به اين سوال که فکر مي‌کند به داربي مي‌رسد يا خير، گفت: البته زمان داربي هنوز معلوم نيست اما من هم مثل هر بازيکني دوست دارم در اين بازي حضور داشته باشم. بايد ببينم شرايطم چطور پيش مي‌رود. خيلي دوست دارم که در اين بازي به پرسپوليس کمک کنم.

مدافع پرسپوليس درباره پيروزي اين تيم مقابل ملوان هم گفت: خدا را شکر مي‌کنم که 10 نفره توانستيم ملوان را ببريم، اين سه امتياز براي ماندن در کورس مدعيان خيلي مهم بود. بازيکنان بعد از اخراج کفشگري واقعا تلاش کرده و با حمايت خوب هواداران سه امتياز را به نام پرسپوليس کردند.

وي درباره مصدوميت رضا حقيقي هم گفت: خيلي ناراحت شدم که رضا دچار مصدوميت شد. او بازيکن آينده‌داري است اما خوشبختانه بازيکنان جايگزين خوبي داريم که مي‌توانند جاي او را پر کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 26 مرداد 1392برچسب:,

] [ 14:25 ] [ mojtaba ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه